Polityka Zwrotów
PROSIMY PAMIĘTAĆ, ŻE NIE OFERUJEMY DARMOWYCH ZWROTÓW – OBOWIĄZUJĄ OPŁATY.
Zwrot
Czy mogę zwrócić moje zamówienie?
Tak, jest to możliwe.
Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówionych produktów, masz możliwość ich zwrotu w ciągu 30 dni od momentu otrzymania.
W takim przypadku zamówienie musi spełniać następujące warunki:
-
Zamówienie zawiera wszystkie oryginalne elementy, komponenty oraz opakowanie i zostało dostarczone w takim stanie, w jakim produkt został wysłany.
-
Widoczne jest normalne użytkowanie produktu – uszkodzenia wynikające z niedbałego obchodzenia się są wykluczone.
-
Produkty, w których istotna jest higiena, muszą zostać dokładnie wyczyszczone przed rozpoczęciem procesu zwrotu.
-
Produkt został uznany za wadliwy natychmiast po otrzymaniu.
-
Zastrzegamy sobie prawo do obciążenia klienta kosztami przesyłki.
-
Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 7 dni roboczych, a jeśli wszystkie warunki zostaną spełnione, zostanie on oficjalnie uznany w tym czasie.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu, jeśli mamy uzasadnione podejrzenie, że produkt był używany lub uszkodzony z winy klienta.
Jak mogę zwrócić moje zamówienie?
Jeśli Twoje zamówienie spełnia powyższe warunki, należy wykonać następujące kroki, aby rozpocząć proces zwrotu:
Wyślij e-mail na adres: informacje@mareva.pl
Upewnij się, że wiadomość zawiera:
-
Numer zamówienia
-
Powód prośby o zwrot oraz zdjęcie produktu w przypadku uszkodzenia
-
Imię i nazwisko klienta oraz jego adres
Następnie skontaktujemy się z Tobą i przekażemy właściwy adres zwrotu.
Nigdy nie odsyłaj produktu na adres nadawcy. Właściwy adres zostanie przesłany dopiero po kontakcie.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient.
Prawo do odstąpienia od umowy
Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy na poniższych warunkach, jeśli jest on osobą fizyczną, która zawiera umowę w celach niezwiązanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową:
Warunki odstąpienia od umowy
Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w ciągu 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia (inna niż przewoźnik), wskazana przez Ciebie, otrzymała ostatni produkt z zamówienia.
Ponieważ korzystamy z w pełni zautomatyzowanego systemu, zamówienia realizowane są natychmiast po ich złożeniu. W związku z tym nie ma możliwości anulowania wysyłki po złożeniu zamówienia – zwrot możliwy jest dopiero po otrzymaniu przesyłki.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, należy poinformować nas (Mareva) w sposób jednoznaczny (np. za pośrednictwem e-maila) o decyzji o odstąpieniu od umowy.
Odstąpienie zostaje uznane w momencie, gdy otrzymamy zwrócone produkty. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.
Rejestr dla przesyłek w tranzycie
Nasze produkty wysyłane są z Azji, dlatego czas dostawy może być wydłużony, na co nie mamy wpływu.
Jeśli przesyłka jest już w drodze, anulowanie nie jest możliwe. Prosimy poczekać na jej dostarczenie i dopiero wtedy dokonać zwrotu.
Oczywiście, możesz nas wcześniej poinformować o chęci odstąpienia od umowy.
Dla zapewnienia najszybszego przetworzenia zwrotu prosimy o przesłanie potwierdzenia wysyłki zwrotnej.
Skutki odstąpienia od umowy
Jeśli odstąpisz od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, z wyjątkiem kosztów dostawy (oraz wszelkich dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innego niż najtańszy oferowany przez nas sposób dostawy). Zwrot zostanie dokonany nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymamy informację o odstąpieniu oraz produkty.
Zwrot środków zostanie zrealizowany tą samą metodą płatności, jakiej użyto przy pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej.
W żadnym przypadku nie zostaną naliczone opłaty za ten zwrot.
WSZYSTKIE ZWROTY NALEŻY WYSYŁAĆ NA NASZ CENTRALNY MAGAZYN W AZJI NA KOSZT KLIENTA.
Adres zwrotu:
No. 2 freight elevator on the west side of the 3rd floor, upstairs, Yuantong Express
No. 409, Suxi Yiwu Town
Kod pocztowy: 310000
Prowincja: Zhejiang
Państwo: Chiny